מסעדת יוקרה בחיפה

אם אתם חובבי קולינריה ואניני טעם, לא תרצו להתפשר על פחות מהחוויה מהסוג אשר מוצע אך ורק במסעדת יוקרה.

אז אם אתם תרים אחר מסעדת יוקרה בחיפה, תשמחו לגלות שמסעדת אוניקס תהווה כתובת (די מלכותית יש לציין) מצויינת עבורכם.

המסעדה הממוקמת באזור נמל חיפה, מציעה את כל המתכון המושלם לחוויה בסטנדרטים בלתי מתפשרים – עיצוב מושקע, אווירה קסומה וכמובן, תפריט עשיר, משובח ויוקרתי עליו אחראי שף המלכים הנודע ג'וני גוריק.

היוקרה מתחילה בטעם

אז זה אומנם נכון שמסעדת יוקרה נשפטת גם לפי העיצוב והאווירה, אבל אין כל ספק שחוויה יוקרתית מתחילה (וגם מסתכמת) במנות אשר מוגשות באותה המסעדה.

תשמחו לגלות שמסעדת אוניקס, מציעה עבורכם מנות שכבר ממעבר ראשוני על המנות ועל התיאורים ניתן להרגיש ולחוות את טעם היוקרה.

המנות המלכותיות והיוקרתיות בתפריט שלנו

מנות ראשונות – ארוחה יוקרתית דורשת פתיחה מלכותית. ותשמחו לגלות שבתפריט של מסעדת אוניקס תוכלו למצוא מנות פתיחה מושקעות מחומרי גלם משובחים ובטעמים בלתי נשכחים כמו: שקדי עגל ברוטב יין אדום ,שום קונפי, פטריות שימג'י, עגבניות מיובשות וערמונים.

אוניקס חיפה . מסעדת שף צלחות ברמה של כוכבי משלין
שקדי עגל

קוקי סאן ז'אק אשר לצידו יוגש לכם פירה חסות ושמן ירוק ומנה מלכותית נוספת היא הקלמארי הסגול – אשר מוגש על מצע חומוס בטעם עגבניות מיובשות עם זיתי קלמטה.

אחרי הפתיח, מגיעים תמיד לעיקר. וכאן היוקרה היא כמובן כבר "שם דבר". בתפריט של אוניקס תוכלו למצוא מנות בשר או פירות ים כמו: צלעות טלה – כאשר מדובר למעשה במנה מרשימה במיוחד אשר כוללת שלושה צלעות טלה בלאדי עם גזר צבעוני, אספרגוס ובצל חרוך.

מנה נוספת שכדאי לכם להכיר היא תמנון בסגנון יווני אשר מוגש עם תפוחי אדמה, באק צ'וי, זיתי קלמטה, חמאה שרופה ופטה. נשאר לרגע בעולם הים ומנה יוקרתית נוספת שמגיעה אלינו מהמצולות היא פילה דג ים עם ירקות מוקפצים, ניוקי סלק ורוטב פסטו לימון.

פילה דג ים לבן בתוספת ניוקי סלק וירקות שורש
פילה דג ים לבן בתוספת ניוקי סלק וירקות שורש

מסעדת יוקרה אמורה לקחת בחשבון את כולם, כך שגם אם אתם צמחונים או טבעוניים אתם עתידים לגלות מנות יוקרה במיוחד בעבורכם ובין היתר: צ'י קופטה – אגוזי מלך, חיטה שהינה קלויה ומתובלת, פלפלים מתוקים ומיץ רימונים.

צ׳י קופטה אגוזי מלך, חיטה קלויה ומתובלת, פלפלים מתוקים ומיץ רימונים
צ׳י קופטה אגוזי מלך, חיטה קלויה ומתובלת, פלפלים מתוקים ומיץ רימונים

ארטישוק אלארומאנא איטלקי אשר מטוגן בטמפורה ומוגש עם  צ‘יפס עלי גפן דפי אורז וזאת לצד יוגורט לבן (מנה צמחונית שיכולה בקלות גם להפוך לטבעונית בהתאם לבקשה).

וכמובן, המנות שכאן זה רק "קצה המזלג" כאשר, בתפריט תוכלו למצוא עוד שפע של מנות – אשר המשותף לכולן זה מרכיבים משובחים, יצירתיות, שילובים מעניינים וטעמים בלתי נשכחים.

אז למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

אם חשקה נפשכם בחוויה קולינארית בסטנדרטים הגבוהים האפשריים, בכל היבט שרק תעלו על דעתכם, אין כל ספק שמסעדת אוניקס היא המקום בעבורכם. אגב, המסעדה מציעה גם חדר פרטי לאירועים, כך שאתם בכתובת הנכונה גם למקרים בהם אתם רוצים שגם האורחים שלכם ירגישו יוקרה.

כך או כך, צרו איתנו קשר כאן או הזמינו שולחן 🙂 הכתובת של המסעדה היא דרך העצמאות 104 חיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close
הזמנת שולחן